Virtuaaliassistentti, toimistotyöntekijä, sihteeri
Oma assistentti on palvelu kaikille niille, jotka kaipaavat lisäapua esim. toimiston tehtäviin tai arjen rutiineihin joustavasti kuukausittain. Palvelu sopii sekä yksityisille että yrityksille vähentämään työtaakkaasi ja mahdollistamaan sen, että voit käyttää oman aikasi johonkin hyödyllisempään.
Oma assistentti on luotettava ja tuttu yhteistyökumppanisi, joka hoitaa valitsemasi tehtävät tehokkaasti ja nopeasti juuri silloin kun sitä tarvitset ja on helposti tavoitettavissa puhelimella tai sähköpostilla.

Assistenttisi hoitaa tehtävät pääsääntöisesti etätyönä. Halutessasi assistentin myös sinun toimitiloihin tämäkin onnistuu Tohmajärven alueella sekä lähikunnissa (max. 70 km säteellä).

Toimistorutiinit
• Matkalaskujen laadinta
• Sähköpostien käsittely
• Puhelinpäivystys
• Toimistotarvikkeiden tilaukset
• Laskutus tai laskujen maksaminen
• Kuittien ja muiden tositteiden järjestely kirjanpitäjää varten tai laskujen kirjaaminen reskontraan
• Kopiointi, skannaus, arkiston järjestely ja monet muut pikkuhommat

Johdon assistenttipalvelut
• Selvitykset ja kartoitukset
• Tiedon kerääminen
• Yrittäjän loman mahdollistaminen
• Tarjousten tai tarjouspyyntöjen laatiminen
• Yhteydenpito asiakkaisiin

Kysy myös muita palveluita, jos juuri tarvitsemaasi palvelua ei löytynyt listasta.

Palvelun hinnoittelu perustuu tuntiveloitukseen tehtävän vaativuuden mukaan.

Tuntiveloitus
28-39 €/h
Hintoihin lisätään ALV 24%

Mikäli palvelun suoritus vaatii matkustamista, hintaan lisätään matkakustannukset verottajan voimassa olevien ohjeiden mukaan

Huomioimme pidemmät projektit ja sijaisuudet hinnassa. Pakettihinnoittelu on myös mahdollista.

pyydä tarjous