Kaupan ehdot

Päivitetty viimeksi 20.11.2020.

Luethan ehtomme huolellisesti, ennen kuin teet tilauksia verkkokaupassamme. Näitä ehtoja sovelletaan verkkokaupassa www.tiliborg.fi (“Tiliborg-verkkokauppa”). Ostaessasi tuotteita tai käyttäessäsi kaupan palveluita hyväksyt kulloinkin voimassa olevat ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Voidaksesi tehdä ostoksia Tiliborg-verkkokaupasta, tulee sinun olla täysi-ikäinen (vähintään 18-vuotias) ja oikeustoimikelpoinen. Alle 18-vuotiailla tulee olla holhoojan lupa, jotta voimme vastaanottaa tilauksen.

Verkkokaupan yhteystiedot:

Tiliborg Oy

Y-tunnus: 3005649-4

Sähköposti: tilaukset@tiliborg.fi
Osoite: Länsikatu 15, 80110 Joensuu

Tilausehdot

Henkilötietojen käsittely

Tallennamme henkilötietosi tilauksen yhteydessä. Käsittelemme henkilötietojasi henkilötietolain mukaisesti. Emme tallenna henkilötunnustasi tai maksukorttisi numeroa, ainoastaan maksupalveluntarjoajamme Verifone käsittelee kyseisiä tietojasi. Tiliborg-verkkokauppa on SSL-sertifioitu.

Tilauksen peruutus tavarakaupassa

Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt meiltä, voit peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi . Jos olemme jo lähettäneet tilauksesi, ei muutosten tekeminen ole enää mahdollista. Sinulla on kuitenkin oikeus palauttaa tai vaihtaa saamiasi tuotteita tai peruuttaa koko tilaus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Luethan kuitenkin huolellisesti peruutus- ja palautusehtomme.

Huomioithan, että peruutus koskee koko tilausta ja kaikkien tilauksen tuotteiden tulee olla avaamattomia ja kokeilemattomia. Jos huomaamme peruutuksen yhteydessä, että jokin tuotteista on avattu tai kokeiltu, emme voi hyvittää kyseisen tuotteen hintaa asiakkaalle (pl. reklamaatiot). Tilauksen peruutuksesta joudumme veloittamaan käsittelykuluja 9,90 euroa. Yhden tuotteen sisältävien tilausten peruutukset käsittelemme palautuksina, eli emme veloita peruutuskulua, edellyttäen että palautus on tehty ehtojemme mukaisesti.

Kun olemme käsitelleet peruutuksesi, saat korjatun laskun tai hyvitettävä summa palautetaan pankki- tai luottokorttitilillesi Verifone palvelun kautta tai ilmoittamasi pankkitilille.

Tilauksen peruutus palvelukaupassa

Mikäli peruutus koskee tilattuja palveluita. Olethan yhteydessä sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi. Tilatut palvelut ensisijaisesti pyritään siirtämään toiseen ajankohtaan, mikäli alkuperäinen aikataulu ei sopinut. Mikäli haluat peruuttaa koko palvelun, tämä pitää tehdä 3 arkipäivää ennen varattua aikaa.

Peruutusilmoitus tavarakaupassa

Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että asiakas on tehnyt tilauksesta peruutusilmoituksen 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Peruutettava tilaus tulee lähettää takaisin Tiliborg-verkkokaupalle viimeistään 14 vuorokauden sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä, annettujen ohjeiden mukaisesti.

Jos haluat peruuttaa sinulle jo postitetun tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi , niin saat sähköpostitse ohjeet tilauksen peruuttamiseen. Kirjoita otsikkokenttään “PERUUTUS” ja tilausnumero.

Peruutusilmoitus palvelukaupassa

Mikäli haluat peruuttaa tilaamasi koko palvelun, peruutus täytyy tehdä 3 arkipäivää ennen varattua aikaa. Esim. varattu aika on keskiviikkona klo 14.00, peruutus pitää olla meillä sähköpostilla perillä viimeistään edellisen viikon perjantaina klo 13.59.

Tuotteiden palautus ja vaihto sekä palvelun muutos

Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tai vaihtaa saamiasi tuotteita. Hygieniasyistä vaihto- ja palautusoikeus koskee ainoastaan tuotteita, joiden myyntipakkaus on vahingoittumaton ja sinetit ovat avaamattomia. Jos huomaamme palauttamisen yhteydessä, että tuote on avattu tai kokeiltu, emme voi hyvittää tuotteen hintaa asiakkaalle (pl. reklamaatiot). Myös tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan vahingoittumattomana ja käyttämättömänä. Vaihtoehtoisen tuotteen toimituksesta veloitamme aina uudet toimituskulut (5,90 euroa).

Palauttamisesta ei peritä toimituskuluja, jos asiakas on tehnyt palautuksesta palautusilmoituksen asiakaspalveluumme ehtojemme mukaisesti. Huomioithan, että noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta palautuskuluja toimituskulujen verran (5,90 euroa).

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat korjatun laskun tai hyvitettävä summa palautetaan pankki- tai luottokorttitilillesi. Palautus tapahtuu Verifone palvelun kautta.

Jos olet saanut väärän tuotteen tai lähetyksestäsi puuttuu tuotteita, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi.

Palvelun peruutus tai muutos. Sinun täytyy ilmoittaa sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi mikäli haluat tilattuun palveluun muutoksia 3 arkipäivää ennen. Saapumatta jättäminen sovittuun etäkokoukseen ei ole palvelun peruutus.

Palautusilmoitus

Tuotteiden palauttaminen edellyttää, että asiakas on tehnyt palauttamistaan tuotteista palautusilmoituksen 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet tulee lähettää takaisin Tiliborg-verkkokaupalle viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksen tekemisestä, annettujen ohjeiden mukaisesti.

Palautusilmoituksen voi tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi , niin saat sähköpostitse ohjeet paketin palauttamiseen. Kirjoita otsikkokenttään “PALAUTUS” ja tilausnumero. Kerro viestissä selkeästi, mitkä tuotteet aiot palauttaa tai vaihtaa.

Reklamaatiot

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen niiden lähetystä asiakkaalle. Mikäli olet kuitenkin saanut virheellisen tuotteen tai tilauksessasi on puutteita, ota pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tilaukset@tiliborg.fi , niin saat sähköpostitse ohjeet reklamaation käsittelyyn. Voit liittää sähköpostiin myös kuvia viallisesta tuotteesta. Kirjoita otsikkokenttään “REKLAMAATIO” ja tilausnumero. Muutoin virheellinen tuote palautetaan samalla tavalla kuin muut palautukset.

Hyväksytyissä reklamaatiotapauksissa asiakas on oikeutettu täyteen hyvitykseen viallisen tuotteen osalta. Viallisen tuotteen ollessa tilauksen ainoa tuote, hyvitetään asiakkaalle myös tilauksen postituskulut. Jos reklamaatiota ei hyväksytä, Tiliborg-verkkokaupalla on oikeus periä asiakkaalta palautuksen toimituskustannukset.

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Toimitusehdot

Toimitusvaihtoehdot

Pakettien/kirjeiden kuljetuksesta vastaa Posti Group Oyj (1531864-4). Tehdessäsi tilausta voit valita paketin noutopaikaksi joko Postin toimipisteen tai pakettiautomaatin. Toimitamme tuote tilauksia ainoastaan Suomeen, palvelut mahdollista tilata myös ulkomaille. Tilaukset toimitetaan postipakettina tai kirjeinä.

Toimituskulut

Verkkokaupassamme on kiinteät toimituskulut 5,90 euroa kaikille lähetyksille. Yli 100 euron tilauksiin tarjoamme maksuttoman toimituksen. Tuotteiden palautus on ilmaista, kunhan olet tehnyt asiakaspalveluumme palautusilmoituksen ja kaikki palautettavat tuotteet ovat avaamattomia sekä myyntikelpoisia (pl. reklamaatiot)

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi pääsääntöisesti tilausta seuraavan arkipäivän kuluessa. Kun tilauksesi on lähtenyt meiltä, kestää toimituksessa tavallisesti 1-3 arkipäivää, ellei toimitukseen tule jotain yllättäviä esteitä. Parhaimmillaan voit saada tilauksesi jopa seuraavana päivänä!

Noutamaton paketti

Huomioithan, että Posti säilyttää paketteja toimipisteissä ja pakettiautomaateissa vain seitsemän päivän ajan. Asiakkaan vastuulla on huolehtia, että paketti noudetaan ajoissa. Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta palautuskuluja toimituskulujen verran (5,90 €). Uudesta lähetyksestä veloitamme uudet toimituskulut.

Maksuehdot

Maksaminen

Tiliborg-verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Verifone (Verifone Finland Oy, 0943819-9), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Verifone verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Point Transaction Systems Oy. Verifone välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Verifonesta: www.verifone.com

Maksutavat

Verifone -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Verifone Finland Oy:n -maksupalvelun yhteystiedot

Verifone Finland Oy
Y-tunnus: 0943819-9
Sähköposti: asiakaspalvelu@point.fi
Puhelin: 09 477 4330 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa

Pidätämme oikeuden muuttaa kaupan ehtoja. Kulloinkin voimassaolevat ehdot löydät osoitteesta www.tiliborg.fi